Mińsk Maz. -> Cielechowizna

Poniedziałek, 4 sierpnia 2008 · Komentarze(2)
Kategoria Szosa, Teren, < 050km
Mińsk Maz. -> Cielechowizna -> Grzebowilk -> Krzywica -> Barcząca -> Mińsk Maz.

Zaczął padać dość ładny deszczyk więc wybrałem się przetestować nowe błotniki - Simpla Hummer 2 Set :D
Ogólnie zawaliste - dupa sucha oraz na twarz nic nie leciało.

Ale... Nie licząc tego, że wszystko leciało na nogi, odbijając się od mufy supportu oraz tylna V'ałka lekko przekrzywiała błotnik.
Jedynie jak się cieło zakręty w lesie w kałużach to ostro leciało na bok nogi.
Ogólnie wporzo.

Poza tym moje semi-slick'i ledwo dawały rade, na szutrze było czuć, że tracą przyczepność...
Dobrze że boczne klocki jakoś trzymały... Ale nie ma to jak wchodzić w zakręt z uślizgiem :D

Jak dla mnie sprawuje się bardzo dobrze. Najbardziej obawiałem się o korbę, nie jest może najwyzszych lotów ale po prawie 2000 km trzyma się jak nowa. Napęd jest dobrze dobrany, ładnie zmienia przełożenia. Jedynie można mieć zastrzeżenia do amora... Jest dość twardy. Nic mi z niego nie cieknie. Oczywiście trzeba o niego dbać, smarować ślizgi.

Koła przeżyły pare naprawdę ładnych zjazdów w błocie, kamieniach w górach i centry nie złapały. Opony sa zawaliste na szuter, asfalt (głównie własnie tak jeżdze) ale w błocie nie było tragedii - jakoś zjechałem, jedynie z podjazdami i trakcją jest problem :D

Ogólnie rowerek godny polecenia, wziąłem go głównie za wygląd - ładny matowy lakier.
Jedyne co wymieniłem to mostek i kiere - osobiście wolałem matowe :D

Patryke 23:33 poniedziałek, 4 sierpnia 2008

Witam, jak się sprawuje ten rowerek? przeglądałem troszke oferty i ten model wydał mi się w miare sensowny.

Piotrek879 23:13 poniedziałek, 4 sierpnia 2008
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cztwa