II Zlot ForumRowerowe.org - dzień 1

Czwartek, 10 czerwca 2010 · Komentarze(0)
Przyjechaliśmy z Bartkiem na miejsce ok. godziny 16 po ciężkiej podróży, spokojnie rozpakowanie i próba dokręcenia korby. Jednak plastikowy kluczyk to HT II zniknął w tajemniczych okolicznościach.
Kelly's na dachu samochodu © px

Później ruszyliśmy w stronę schroniska "Pod Durbaszką". Załadowani ciężkimi plecakami z wielkim trudem pokonaliśmy blisko 3 km podjazd na 850m n.p.m. w niemałym upale. Po drodze spotkaliśmy Uszolota - lokales'a oraz naszego przewodnika. Od razu lepiej się podjeżdżało.
Po dotarciu do schroniska ruszyliśmy na pobliskie szczyty - najpierw Durbaszka, później próba na Wysoką, na koniec wylądowaliśmy na Wysokim Wierchu.
Jak zjechaliśmy do schroniska spotkaliśmy Sol'a, który trochę później dojechał.
Świat z Wysokiego Wierchu © px

W stronę szczytu © px

Freediver na szczycie - Durbaszka © px

:: Bardzo sympatyczne owce, ale jak zagrodziły nam zjazd to pies pasterski nie był równie miły ;) ::